Perşembe, Mayıs 18, 2006

COSBY AİLESİ (The Cosby Show)


Amerikalı zenci komedyen Bill Cosby'nin başrolünde oynadığı ve Doktor Cliff Haxtable ile ailesinin maceralarını anlatan çok komik, popüler bir diziydi. Dizideki ailenin adı Haxtable olduğu halde TRT'nin neden ısrarla Cosby ailesi olarak yayınladığı muamma idi. Dizide doktorun güzel bir avukat eşi, Sandra, Denise, Theo, Vanessa ve Rudy diye bir sürü çocuğu vardı. Bill Cosby'i Sezai Aydın unutulmaz başyapıt dublajıyla seslendirmişti. Adeta Cosby'nin kendisi olmuştu, "ama Teo, oğğlummm" deyişi hala kulaklarımdadır.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Okuldan ogle yemegi icin geldigimde tv'da onları seyretmekten derslere cogu kez gec gittigimi biliyorum..Yaa site cok guzel olmus ellerinize saglık..

Adsız dedi ki...

bayılarak izlediğim tek diziydi..
benim için eşsizdi
:)

Adsız dedi ki...

yaa nerden bulabiliriz diziyi. bende bayılırdım.Kadının adamı hep alt etmesi, teo'nun yalanlarını babasının yakalaması, rudy'nin yasından beklenmeyecek laflar etmesi... tekrar izleyebilsek ne güzel olur..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar asıl klasikler işte bunlar. yaşlandığımız zaman bunlara bakıp hüzünleneceğiz.

Adsız dedi ki...

tek geçerim tekrarlarını bile izlediğim ender dizilerden biri

Adsız dedi ki...

sezai abi tıpkı: rocky ve ayı yogi deki gibi şahane iş çıkartmıştı...

Adsız dedi ki...

TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL BİR DİZİYDİ.ONLARI YİNE GÖRMEK İSTİYORUZ, LÜTFEN TEKRAR YAYINLANSIN. EMİNİM İZLENME REKORLARI KIRAR.LÜTFEN...

sercan ali dedi ki...

geçenlerde dublajsız izledim, ve anladım ki bill cosby i bill coby yapan Sezai Aydın'mış...Helal olsun Sezai Abi'ye...Yüce ses, büyük dublajcı...

Adsız dedi ki...

öyle güzel zamanlarda ki mümkünse tekrar yayınlanabilirse çok mutlu olurum.

Adsız dedi ki...

COSBY AİLESİ VE BİLL COSBY BU DİZİ SÜPER KOMEDİDİR BİR ARA TGRT DE YAYINLANDI ŞİMDİLERDE YOK BEN HİÇ BİR KANALDA GÖREMİYORUM SEZAİ AYDININ SESİDE COSBYE İYİ OTURMUŞ
THE COSBY SHOW UMARIM BU DİZİLER TEKRAR YAYINLANIR BİZDE BİRAZ NOSTALJİ YAŞARIZ

Adsız dedi ki...

BENİ COSBY KÜÇÜKKEN ÇOK BENZETİYORLARMIŞ BEN HİÇ BU DİZİYİ İZLEMEDİM ÇOK İZLEMEK İSTİYORUM NERDEN İZLEYEBİLİRİM???

Unknown dedi ki...

Çok kaliteli bir komediydi...

kirazzade dedi ki...

Ben bunları gerçek aile sanardım :)