Cuma, Mayıs 12, 2006

KAPTANLAR VE KRALLAR (Captains and the Kings)


Taylor Caldwell'in romanından uyarlanmış bu mini dizi, İrlandalı göçmen çocuğu Joseph Francis Xavier Armagh'ın hırs ve acıyla dolu hayatını anlatırdı. Acıların çocuğu Joseph tutkularının peşinde koşarak fırsatlar ülkesi Amerika'da yükseliyor ancak sonunda çok feci bedeller ödüyordu. Mantık evliliği yaparak sevmediği bir kızla evlenmiş, Amerika başkanı yapmaya çalıştığı biricik oğlu Rory babasının kaderini paylaşmayı reddedip trajik sona doğru ilerlerken , kızı da aslında dayısı olan bir adama aşık olup sonunda fıttırmıştı. Dramatik ve çarpıcı Joseph'i canlandıran Richard Jordan o dönemin en sevilen artistlerinden olmuştu. Gencecik ve güzeller güzeli Jane Seymour da sanırım Rory'nin aşık olduğu kızdı.

3 yorum:

tezcalipoca dedi ki...

kaptanlar ve kralları ilk okuduğumda 16 yaşındaydım.kitabı açtım 4 saat sonra tamamen kopmuş ve allak bullak olmuş bi şekilde kapattım.bu kitap için kennedylerin gerçek yaşam öyküsü olduu ileri sürülürdü.gerçekten dehşet bi kitaptı.7-8 defa okudum sonra kitap kayboldu.altın seride artık yok.bu kitabı bulabileceğim yeri bilen varsa tezcalipocaeser@hotmail.com adresinden bana bi mail atarsa çok sevinirim

tezcalipoca dedi ki...

kaptanlar ve kralları ilk okuduğumda 16 yaşındaydım.kitabı açtım 4 saat sonra tamamen kopmuş allak bullak olmuş bi şekilde kapattım.bu kitap hakkında kennedy ailesinin gerçek yaşam öyküsü olduğunu ileri sürenler var.tek yandığım şey trt de dizisini izleyememektir.tek kelimeyle dehşet bi kitaptı.7-8 defa okudum kitap yırtıldı şimdi tüm sahafları gezip arıyorum.bu kitabı bulabileceğim bi yer bilen varsa tezcalipocaeser@hotmail.com adresine bi mail atarsa çok sevinirim

Adsız dedi ki...

hayatımda okuduğum en iyi romanlardan biridir.. bende 16 yaşlarında okudum ve çok etkilenmiştim hayatımı etkileyen ilk üç kitap arasındadr...