Perşembe, Haziran 01, 2006

GÖREVİMİZ TEHLİKE (Mission: Impossible)


Tom Cruise'un cafcaflı filmleri hikaye, asıl Görevimiz Tehlike'yi biz TRT'de pazar öğle yemeğinden sonra ailecek izlerdik. Bu özel ekibin başı beyaz saçlı yaşlı kurt Jim'di. Her bölüm önce o meşhur gaza getirici müzikle açılır sonra Jim, küçük kara bir kutu bulurdu, bu kutu "Senin görevin Jim eğer kabul edersen.." diye konuşmaya başlar, ve bu haftaki görevlerini anlatırdı. Sonra da 5 saniye içinde kendi kendini yok ederdi! Ben bu ekipteki tilki suratlı esmer Nicholas'ı beğenirdim, şimdi bakıyorum da pek te çirkinmiş. Ekipteki güzel kadın karakter bir süre sonra ölüp diziden ayrılmış, yerine Ziyaretçiler'deki Diana'yı oynayan kadın gelmişti.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

cok etkıleyıcı ve keyıflı idi.İple çekerdik oı gunu.Sanırım cumartesiydi.HAlen muzigini telefon sesi olarak kulanıyorum

Unknown dedi ki...

ben her zaman Phil Morris'in kullandığı laptop'a hastaydım.Her bölüm bu bilgisayara baş kötü adamın adını girerdi,bilgisayar adama ait tüm bilgileri -resmi de dahil olmak üzere- verirdi.O bilgisayara bizim ismimiz girilse acaba bizi nasıl gösterir diye düşünmemiş değilim. :)
Terry Markwell'in öldüğü bölümü hatırlıyorum.vücuduna zehir gibi bir şey enjekte etmişlerdi.
hayal gücümüzü zorlayan bir diziydi,çok seviyordum.

galactica dedi ki...

Bizim jim tam vefakardı. Verilen her görevi kabul ederdi. Bir an olsun abi bu görevi almıyım bu hafta işim var yengeni yemeğe çıkarcam. Gecelere akcam, çapkınlık yapcam abi demedi. Git işine kardeşim yoruldum biraz ense yapcam. İki dönüm bostan yan gel yat osman muhabbeti yapmadı.

Adsız dedi ki...

Tony Hamilton'ın bu dizinin bitiminden 3-4 sene sonra AIDS'ten öldüğünü öğrenince çok üzülmüştüm.

Adsız dedi ki...

ve en kalıcı sahnesi günüzün atasözü olmuştur: bu mesaj kendini yok edecektir.

seda irengü özmen dedi ki...

Peter Graves'li olan "Mission: Impossible" bölümlerini şimdi verseler yine izlerim. Bir ara gecenin köründe Uzan'lı StarTV verirdi. Bu dizi için TV'yi açardım.

Adsız dedi ki...

Bu Dizinin Orjinal Serisi Çarşamba Geceleri Güne Bakış'tan Hemen Önce Yayınlanıyordu. Yeni Nesil Seri ise Star TV'de Her Pazar Öğle Bülteni'nden Sonra.

Adsız dedi ki...

neden mission:Imposible görevimiz tehlike olarak türkçeleştirildi? imkansız görev falan olsa olmaz mı die bi dert ettim şimdi ben

Adsız dedi ki...

dizinin son versiyonu toplamda 32 bölümdü. hepsini izlemiş ayrıca bölümlere isimler vererek defterime kaydetmiştim. son bölümü mısır piramitlerinde geçiyordu. en heyecanlandığım bölüm ise uzay mekiğinin kaçırıldığı bölümdü. dizi başlamadan önce o bölümün ana temasını oluşturan konuya giriş yapılırdı sonra olan olur bahsi geçen olay jim e anlatılıp görev teklif edilirdi.

topaz42 dedi ki...

Bu diziyi üç özelliğinden dolayı çok sevdim. 1. Müziği. 2. Kurban seçilen kişiye karşı yapılan zekice tuzaklar ve çevrilen oyun. Burda hakikaten filmin senaryocularını tebrik etmek lazım.3. Ekibin tek bayan üyesine bölümler boyunca diğer dört erkeğin hiç bir zaman duygusal yaklaşımda bulunmaması. Herkesin tam profesyonel olarak işini hatasız yapması. Tom keriz'in oynadığı sinema versiyonları bu dizinin yanına bile yaklaşamaz.

Unknown dedi ki...

ya gercekten nefret ediyorun bu sanal alemden yau sevdiğim bi dizi vardıı onu seyredemiyorum
nasıl izleyebilirimm görevimiz tehlikeyyi

HAKAN KARAÖZ dedi ki...

Ancak daha önce Barbara Bain ve Martin Landau (gerçek hayatta karı koca olan ve hatırlarsınız belki uzay 1999 dizisinde de rol almışlardı.)ilk izlediğimiz 70 li senelerdeki versiyonunu hala keyifle hatırlarım.
Herkese selamlar