Pazar, Haziran 10, 2007

ŞAHİN (Street Hawk)

Kara Şimşek bittikten sonra onun yerine yayınlanmış, benzer konseptte bir diziydi. Bu dizide polis memuru Jessie düşmanları tarafından sakat bırakıldıktan sonra , kaçık bir bilim adamı Jessie'yi gizli bir projeye almıştı. Jessie gizlice ameliyat olup yürümeye başlamış ve olağanüstü özelliklerle bezeli kapkara ve eşi benzeri olmayan bir motosikletin sürücüsü olmuştu. Bundan sonra kahramanımızın şehirdeki kötülerle amansız savaşı başlamıştı. O zamanlar bu abi bize pek bir hoş gelse de dizimiz Kara Şimşek'in yerini tutamamış ve kısa ömürlü olmuştu.

12 yorum:

galactica dedi ki...

TV1 de cumartesi günleri 17.15 sıralarında oynamaya başlamıştı.

biryolcu07 dedi ki...

güzeldi...

Adsız dedi ki...

asli burada freddy yokk...

Esra dedi ki...

Blogunuzu bugun kesvettim. Cocukluguma gittim, harika olmus. Ellerinize saglik!
Sevgiler
Esra

Adsız dedi ki...

mukemmeldi uzunca bir sure motorsikleti cizmeye calistigimi hatirliyorum. Kendimide hep ona benzetiyordum benziyordumda aslinda

Adsız dedi ki...

superdi beeee

Unknown dedi ki...

yanılmıyorsam adı güllerin savaşı ydı
iki ajanın hikayesini anlatan bir dizi vardı arkadaşlar hatırlıyor musunuz ?

çok kısa bir diziydi sahilde başlamıştı bir adam kumlarda baygın yatıyordu sanırım irlandalı bir aile tarafından bulunuyordu adam hafızasını kayıp etmişti sonra ajan olduğunu hatırladı ve bir arkadaşı vardı o da ajan kendini öldürmek istiyordu ama kimlik teşhisinden kurtulmak için morfinsiz dişlerini çekecek sadist bir dişdoktoru arıyordu :)
şimdi komik geliyor ama o zamanlar soluksuz seyrediyordum

birde trt 2 de cuma geceleri yayınlanan bir dizi vardı kız kardeşini arayan bir kadın vardı kız kardeşi mafyanın eline düşmüş falan filan :)

eğer bulabilirsem paylaşmaktan mutluluk duyarım eğer bulabilirseniz bunca güzel tadın arasında bu dizileride görmek hoş olur
emek ve zaman harcayan, hazırlayan başta olmak üzere yorumlarıyla renk katan herkese teşekkürler.

Elinize sağlık

cerenim.com dedi ki...

süperrrr:):) keşke yeniden yayınlansa da izlesek :D

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen kara şimşek taklidi olmasa belki tutardı

inci çiçeği dedi ki...

hepsi çok hoştu, ben birde cehennem sıcağında diye bir dizi vardı, onunda müdavimlerindendim:))

cankirisozluk dedi ki...

çok başarılı bir site tebrik ederim. çocukluğuma geri döndüm yeniden. Ne kadar çok dizi izlemişim çocukken şimdi anladım :).Daha birçok hatırlayamadığım dizi vardır

cankirisozluk dedi ki...

magnum vardı birde altın kızlar.